Halaman

Subscribe:

22.3.12

y3op : wish list 2012

assalamualaikum dan salam sejahtera.

masuk bulan ketige tahun dan akan terus nak masuk bulan keempat taun nih. jarang gile aku nak buat wishlist jadi ini yang pertame sekali aku rase. makin dekat dengan birthday aku. jadi wishlist in aku tujukan kepade member - member, sahabat - sahabat dan seluruh pelusuk yang mengenali aku.

senarai permintaan (wish list) ini aku senaraikan lebih awal sebab aku nak mengkome sume dapat le mengumpoi sebanyak banyaknye duit untuk memenuhi impian aku ini (terima kasih). 


1. Blackberry Bold 9900 / 9930


sekali sekale nak juge cube henpon camni. bukan nye selalu. jadi ini wishlist yang pertame sekali. harge aku tak tau berape di kedai. tak penah nak check pon. jadi kome pandai - pandai le try survey. kumpul duit tuh awal - awal kang tak cukup beli untuk aku. kalo yang ni tak boleh. ok. teruskan ke wishlist yang kedue.

2. Nokia Lumia 800


yang ni window phone dari nokia. tak penah usha ngan pegang lagi. tapi rasenye nak kuar yang lagi baru dah. naek taraf dari nokia lumia 800 jadi nokia lumia 900. ni pon harge beriban jugak. ni pon tak boleh ke?. ok. kite turun wishlist yang bawah lagi.

3. Ipad 3


huish ni pon baru launch je. masih barang panas. camera diupgrade. dah jadi 4g skang. boleh kate performance sangat memberangsangkan.

4. Beats by Dr. Dre


aku tak kisah same ade kome nak bagi yang jenis headphone tak pun earphone. aku terime je mane - mane. tapi aku nak yang original sahaje. cetak rompak tak nak (demand lebih). tau nape?. yang ori nih tahan lebih lame lagi. susah nak pecah dienye bunyi tuh.

5. Sugar Glider 


kalo sume diatas tak boleh da. aku harap yang ni boleh le. ni yang paling murah aku boleh senaraikan. tapi kalo boleh tuh nak jantan betine sekali (pair) terus. tak ade le sekor tuh bosan dok dalam sangkar. ley  le deme wat anak kalo berdue. tapi jangan bagi sekor takpun pair tuh jantan jantan atau betine betine. 


ade banyak lagi senarai tuh. tapi untuk taun ni lime tuh cukup le. fuhhh. jampi - jampi mintak - mintak ade orang bagi. amin.




p/s : tolong click kan iklan sekali. ain zaini, insyirah yunus, lina auni, dayah kadzim sile amik perhatian.

1 Komen:

Kunap!! berkata...

yobb, lu mmg tamak yob... hahahahaha

Catat Ulasan