Halaman

Subscribe:

4.3.12

[my comment] : pemberitahuan

disebabkan masih ramai yang tak sempat untuk mendaftar dan membuat pembayaran duit makan malam tahunan PERKASA, maka PERKASA akan membuka sekali lagi kaunter untuk pendaftaran dan pembayaran pada:


Tempat : Payung Putih (depan cafe KK1 & KK3)


Masa : 8.15 malam


Tarikh : 05 / 03 / 2012 (Isnin)


jadi bagi sesiape yang nak pergi anda boleh lah membayar di kaunter pada hari tersebut dan sile pakse member -member anda yang tak nak pergi tuh.


p/s: memo ini hanye untuk tontonan dan bacaan pelajar fakulti awam UMP sahaja. Sile bawak duit RM45 dan pakse sekali member ikut skali.





penjelasan lanjut :

1. harge.

harge bagi dinner kali ini lagi ok dari dinner yang dirancang pada 16 Disember 2011. atas harge yang mencecah RM50 dan makanan dihidang. oleh itu kami mengambil tindakan drastik dengan menangguh dinner tersebut dan diletakkan pada tarikh 18.03.2012. malah harga juge telah dikurangkan menjadi RM45 dan makanan akan disediakan secare buffet. tiade makanan dihidang diatas meje. ulangan semule "BUFFET".

2. tema.

tema kali ini hanye lah bertopeng. malah tema ini tak diwajibkan dan merupekan tema paling murah aku rase dibandingkan dengan pakaian. topeng ultraman pon ok da. malah tema ni tak diwajibkan jadi jangan ade yang salah paham. ikut kome le nak pakai ke tak. asalkan komenye pakaian tuh ok dan sopan.

3.makanan.

aku still dalam rundingan ngan pihak hotel untuk menambah pelbagai jenis makanan.

ade soklan lagi?..

0 Komen:

Catat Ulasan